zondag 18 maart 2007

Optreden met de band!













Hier de opening van de show... Ik ben de 2e blauwe spijkerbroek van links.

Vanmorgen om half 12 moest ik al in de Olm zijn om alles voor te bereiden voor de show van vanmiddag.

Eerst gingen we alles klaar zetten en toen mocht ik samen met Michel en later met Casper de kaartjes verkopen bij de ingang.













Samen met Casper de kaartjes verkopen...

Om 2 uur moesten we het podium op om de show te openen. Daarna kwamen er optredens van het ballet en de color guards. Toen mochten wij optreden met een paar hele mooie nummers.












Ik ben weer de 2e van links....

Nou het ging echt geweldig, het was echt vet cool om te doen man!

Ook mochten wij met iedereen van de band de show sluiten.












Hier is iedereen aan het klappen voor ons.....

Na afloop was er een fotograaf die ging foto's maken eerst van de hele band en later van iedereen apart.










Hier de opstelling voor de fotograaf... mam heeft toen ook snel even een foto gemaakt, leuk he?

Moet nu stoppen want ik moet zo weer weg. Ik heb zo nog een etentje met de hele band op de club.... doei...tot morgen.

See the English version

Geen opmerkingen: