donderdag 1 maart 2007

Hij werkt weer!









Blogger is leuk maar soms....bbbbrrrr......

Gisteren heb ik na 10 keer proberen te bloggen opgegeven. Blogger lag weer eens plat. Iedere keer kreeg ik een fout melding als ik ging inloggen. Maar vandaag doet hij het weer......jippie!

Gistermiddag ben ik weer naar de orthodotist geweest. Over een paar weken krijg ik een beugel. Gisteren hebben ze een paar elastiekjes tussen mijn kiezen gedaan om ruimte te maken om de beugel vast te kunnen maken.














De elastiekjes...

Dit is niet mijn mond hoor maar een foto van internet. Bij mij zitten er 4 elastiekjes, maar het zijn wel dezelfde. Is best een raar gevoel. Nu mag ik een week lang geen kauwgum of plakkerige dingen eten anders gaan ze er uit. Vanmiddag begon het wel een beetje pijn te doen, eten is dan wel een beetje gek. Volgende week gaan de elastiekjes er uit en komen er bandjes om mijn kiezen...best wel spannend allemaal!














Donald Duck pocket....zo vet cool man!

Vanmiddag zijn we naar Hoofddorp geweest daar is een winkel waar ze stapels Donald Duck pockets verkopen en die spaar ik. Die zijn zo cool, ik heb er al een heleboel! Ik heb van Mam 2 nieuwe gekregen, kan niet wachten om ze te lezen!

Ga naar boven kan ik nog even lezen in mijn nieuwe boeken.... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: