zondag 11 maart 2007

Lekker naar het bos!











Bo vond het prachtig in het bos......

Vanmorgen had ik weer een bowling toernooi, nu in Haarlem. Vandaag ging het heel goed, gooide hoge games maar was het net niet genoeg om in de finale te komen. Ik werd 9e ...... jammer maar het was wel heel erg leuk.

Na de bowling zijn we met Bo naar het Spaarnwouder bos geweest. Even lekker lopen met Bo in het zonnetje het was prachtig weer vandaag! Bo vond het prachtig, hij vond alles leuk. Vooral de honden of ze nu groot waren of klein allemaal even lief.

Vanavond weer hard gewerkt aan mijn werkstuk dat moet ik dinsdag inleveren...... Deze vond ik wel heel erg moeilijk, de allermoeilijkste die ik ooit gemaakt heb, het gaat over Saddam Hoessein. Man wat was dat een nare man! Die heeft echt dingen gedaan, nee echt niet normaal! Ik heb de boeken over hem dan ook niet uitgelezen werd er helemaal niet lekker van. Die man heeft echt duizenden mensen vermoord op hele nare manieren. Nee...echt ik werd ziek van het lezen van die boeken over hem. Maar gelukkig is het werkstuk af en is het toch nog een mooi werkstuk geworden.

Ga naar bed....doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: