donderdag 22 maart 2007

Eten is niet fijn!













Zou hij ook zo'n pijn hebben?

Vannacht heb ik echt bijna niet geslapen.... Steeds werd ik wakker en voelde ik de pijn in mijn mond van die nieuwe beugel.

Vanmorgen toen ik op stond was ik dan ook erg moe en had ik veel pijn. Kon echt helemaal niets kauwen. Ben lekker een dagje thuis gebleven van school en heb lekker op de bank alleen maar een beetje TV gekeken. Af en toe kwam Mam met een bordje eten. Ik lijk wel een baby al het eten moest fijn gemaakt worden of vloeibaar zijn.... belachelijk maar het is zo.

Maar vanavond had Mam lekker vis uit de oven met kaassaus, man dat was lekker en hoefde ik helemaal niet te kauwen. Hoop maar dat die pijn gauw overgaat want dit is niks hoor! Baby-voer eten....bbbbrrr....

Ga naar boven...doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: