zondag 25 maart 2007

Mijn iPod!












De iPod nano....

Gisterenmorgen zijn we heel vroeg opgestaan omdat er bij V&D prijzen circus was. Daar hadden ze een hele mooie aanbieding van de iPod die ik al zo lang wou hebben.

Om 5 voor 8 gistermorgen stonden we al voor de deur van de V&D en toen de deuren open gingen zijn we meteen naar de afdeling met de iPods gegaan. Man er stond al een hele lange rij waar we een half uur in gestaan hebben voordat we aan de beurt waren. Maar gelukkig ze hadden er nog één voor mij....

Man het is een cool ding! Maar het leukste is het natuurlijk om er zoveel mogelijk muziek op te zetten. Daar ben ik met Mark vanmiddag mee bezig geweest. Het is een duur ding en ik heb er maanden voor moeten sparen maar nou heb ik hem en hij is geweldig!

Ga nog even muziek luisteren....doei... tot morgen!

See the English version

Geen opmerkingen: