vrijdag 23 maart 2007

Dag trompet.......











Mijn trompet.....

Vanavond toen ik naar trompetles ging moest ik vertellen dat ik niet meer op mijn trompet kan spelen door de beugel die ik heb gekregen.

Omdat die beugel niet normaal recht in mijn mond zit maar een beetje scheef naar boven omdat mijn hoektand er tussen gedrukt moet worden kan ik niet meer trompet spelen. Het mondstuk drukt op het draadje van mijn beugel en gaat dan verschuiven, dus dat zit niet echt lekker en kan dan stuk gaan.

Ik heb toen aan Bob mijn leraar gevraagd of ik niet saxofoon kan gaan spelen. Dat mondstuk zit in je mond en hoeft niet tegen je mond te drukken. Vorige week met het optreden met de band was er een saxofoon en daar heb ik even op gespeeld en dat ging eigenlijk best wel lekker. Bob begreep het allemaal wel en vond het ook een goed idee en zal kijken wat hij voor mij kan doen voor volgende week.












Tja, even wachten tot de beugel er weer uit is gaat te lang duren, dat duurt 2 1/2 jaar dat gaat dus niet. Hoop maar dat hij nog een saxofoon heeft dan kan ik toch nog op les blijven...

Ga naar bed... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: