dinsdag 3 april 2007

Spreekbeurt!


















Mijn werkstuk over computers waar ik mijn spreekbeurt over gedaan heb.....

Vanmiddag had ik op school mijn spreekbeurt en het ging erg lekker. Veel kinderen gaven mij een 9 en een paar zelfs een 9 1/2!

Jammer was het alleen dat de juf mijn werkstuk te lang vond en dat ze mij gisteren al gewaarschuwd had dat ik het niet te lang mocht maken. Ja... één dag van te voren zeggen dat het geen lange spreekbeurt moet worden en als het lang werd zou ze er punten afhalen. Ik had gisteren alles al helemaal klaar en kon ik het niet meer veranderen. Kan toch niet zomaar opeens een stuk er nog uithalen, daar ben ik dagen mee bezig geweest! Nou toen gaf ze mij een 8 1/2.
Een paar keer waren er kinderen die ook een spreekbeurt van een half uur hadden en die krijgen dan wel een 9. Nou ik vind dat stom!

Ga nog even lekker met Bo spelen.... doei... tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Schattig filmpje van Bo!
Ik vind je heel knap hoor met dat computer werkstuk.
En in deze wereld "nothing is fair"
Jij verdient een 10!
Tante Suus zegt zo!
Dag!

men-a-men*s zei

Leuk filmpje he!

Bedankt, tante Suus, dat zei Mam ook al!