woensdag 18 april 2007

Kermis in het dorp!

Mark en ikke in de break dance....

Vanmiddag na het maken van mijn huiswerk ben ik op de fiets naar het dorp gegaan want er is kermis bij het voetbalveld.

Nou dat was cool man! Ik ben met Luke een paar keer in de botsauto's geweest en toen kreeg ik van een meneer nog een paar muntjes om in de muntjesschuifmachine te gooien. Toen ik die muntjes in de machine deed viel er meteen een 500 punten fiche uit, zo cool!

Vanavond zijn we allemaal naar de kermis geweest. Mark was er ook en samen met hem ben ik in de break dance geweest, zie de foto hier boven en het filmpje er onder. Als je heel goed kijkt (niet te zien hoor!) naar het filmpje zie je op ongeveer 7 seconden Mark en mij recht in beeld, maar alleen als je heeeel.... goed kijkt!













Ook hebben we allemaal muntjes gegooid in de muntjes schuifmachine. Ik heb uiteindelijk 6500 punten uit de machine gehaald, niet gek he?

Ik bewaar mijn punten tot zaterdag, dan gaan we misschien weer naar de kermis en als ik dan nog meer win kan ik ze inwisselen voor een grotere prijs, ja slim toch?

Man het was zo cool op de kermis kan niet wachten om weer te gaan.... Ga naar bed... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: