zaterdag 21 april 2007

Laatste dag Kermis!












Terug naar de auto.....

Vanmiddag zijn we weer naar de Groene Weelde geweest en hebben Lekker gespeeld met Bo .....balletje gooien en lekker hard rennen.

Bo vond het prachtig! Alleen net toen mam begon te filmen raakte Bo 2 keer de bal kwijt onderweg en kwam hij wat andere dingen tegen.... Maar het was dikke pret, man wat was hij moe na afloop.

Vanavond zijn we voor het laatst naar de kermis in het dorp geweest. Nou daar heb ik nog lekker veel punten gewonnen met de muntjes schuifmachine. Met de punten die ik van de week al gewonnen had, had ik 16.000 punten en die heb ik ingeruild voor een hele mooie wekker, cool ding man!



Toen het helemaal donker was was er het vuurwerk, dat is altijd op de laatste avond van de kermis. Nou dat was maar zielig, een paar spetters en een paar knallen en over was het al weer. Nee dan moet je het vuurwerk in Spanje meemaken, dat is pas gaaf man! Als ze daar vuurwerk afsteken staat na een half uur de hele buurt blauw van de rook, dat is pas vuurwerk. Dan sta je heen en weer te schudden van de dreunen, cool hoor!

Het is inmiddels al heel laat ...ik ga naar bed...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: