zondag 23 mei 2010

Pinkstertoernooi in Oosterhout!



Ingooien voorronde A-toernooi in Oosterhout.....

Vanmorgen zijn we al om 7 uur vertrokken voor het toernooi in Oosterhout. Om 8.30 uur waren we in het bowlinghuis Merlijn. Een prachtige bowling, helemaal in de Efteling stijl, alles oud gemaakt een sprookjesachtig zoals de gebouwen op de Efteling.



Carlo en ik spelen samen op één baan.....

We begonnen om 9 uur met ingooien, maar toen was er een baanstoring) niet bij Carlo en mij maar een paar banen verder op), waardoor wij wel 20 minuten konden ingooien, veel te lang dus...... Toch ging de voorronde best wel lekker, gooide 3 games boven de 200 en was dan ook door naar de finale.

De finale ging een stuk minder... het was er ontzettend warm en de banen waren moddervet. Ik kon gooien wat ik wou maar de bal was niet te sturen. Door de warmte begon mijn bal olie te zweten (opgenomen olie van de baan zweet de bal door de warmte weer uit) en kon ik hem bijna niet meer optillen. Hij glibberde echt uit mijn handen.... Iedereen had daar natuurlijk last van en daardoor waren de resultaten allemaal niet zo hoog, ik werd uiteindelijk toch nog 4e.



Hier krijg ik mijn geldprijs.......



Jordy en Jesse feliciteren elkaar.......



De podium plaatsen waren weer helemaal voor Noord Holland!

Bas van Bv-Haarlem werd 1e, Jesse van Bv Hoofddorp 2e, Jordy van Bv Hoofddorp 3e en ikke van Bv de Haarlemmerliede 4e.



Inge werd 3e bij de meisjes...

Het was een lange dag... Het is nu 21.15 uur, zijn net pas thuis,... ga lekker ff op bed liggen, ben best wel moe....

2 opmerkingen:

Leon zei

Good for you. Staying competitive takes lots of time and effort.

Some of my family play hockey and must travel far for tournaments. They think it's worth it.
-----
Goed voor jou. Logeren concurrentie neemt veel tijd en inspanning.

Sommige van mijn familie spelen hockey en moet ver reizen voor toernooien. Ze denken dat het de moeite waard.

men-a-men*s zei

@Leon: bowlen is leuk, maar het kost inderdaad veel tijd..... Heb vorige week bijna elke dag gegooid.......