zondag 30 mei 2010

Bowling promotie Haarlem e.o.



Vandaag hadden we de jaarlijkse bowling promotie Haarlem e.o. In dat toernooi strijden 3 bowlingclubs (Haarlem, Haarlemmerliede en Haarlemermeer) om de 1e prijs, beste club van Haarlem en omgeving. De jeugd speelt alleen als team. De volwassenen, die spelen ook nog individueel en ieder bowlinghuis speelt met 2 teams mee. Jeugd scores en volwassenen scores worden bij elkaar opgeteld. Omdat de volwassenen ieder met 2 teams spelen kan je bij de einduitslag als bowlinghuis ook nog op de 6e plaats eindigen.

Jammer alleen dat ik net gistermiddag ziek werd, hoofdpijn, verkouden, keelpijn en koorts... Heb me vanmorgen volgestopt met paracetamol en vitamientjes, vers geperste sinaasappelsap en heb m'n spullen gepakt en ben er voor gegaan..... Het viel niet mee met zo'n duffe kop op de baan te staan, maar het ging eigenlijk best nog wel aardig. 1e game 196, 2e 175 en 3e 172 en dat met koorts gespeeld, mag nog niet klagen want niemand gooide hoog. Dat kwam eigenlijk omdat je met z'n 5ven (+ 1 wissel) op één baan moet gooien. Alles duurt zo lang en je concentreren is dan heel moeilijk, je kan niet ff lekker doorspelen, je moet zo lang wachten voor je weer mag....

We zijn uiteindelijk van de jeugd 2e geworden, gelukkig niet 3e laatste.



Hier krijg ik mijn medaille....



Best wel druk zo op de baan he.............?



De prijzen.......



Dit is de eind-(totaal-)uitslag... (volwassenen + jeugd) 1e en 2e zijn de 2 ploegen van de Haarlemmermeer en de Haarlemmerliede is 3e geworden.... Haarlem heeft helemaal niets gewonnen allebei de teams niet....

ppfff..... ben nu echt moe... ga lekker ff op bed liggen.....

2 opmerkingen:

Leon zei

I thought you looked so serious in that first photo. Then I read the text and found out why. I hope you feel better tomorrow.
---------
Ik dacht dat je keek zo ernstig in die eerste foto. Dan lees ik de tekst en ontdekten waarom. Ik hoop dat u zich beter voelt morgen.

men-a-men*s zei

@Leon: ja klopt! Voelde me inderdaad niet erg lekker daar op die foto, maar het gaat al weer wat beter. Gelukkig geen koorts meer maar wel snipverkouden!