zondag 16 mei 2010

5e Dag der Kampioenen!



Trofee ontvangen omdat ik de finale van de Dag der Kampioen gespeeld heb!



Hier krijgt Jordy een bowlingpin met daarop de datum waar op hij zijn perfect (300) game gooide...



Het podium met de winnaars van de Dag der Kampioenen, 1 Jeroen, 2 Joshua en 3 Jamey...

Jordy is 4e geworden en ikke.... 5e!

Na afloop ontstonden er een hoop toestanden, echte ruzies, (ik dacht nog ff nou gaan ze vechten!) omdat de resultaten van voorrondes niet meegenomen werden met de telling van de finale...(gaat altijd zo!) Een hoop protesten, wat eigenlijk wel logisch was.

Jordy had een geweldige voorronde gespeeld (+ zijn 300 game gegooid). In de finale begon iedereen weer met 0 punten. Jordy had zijn finale wat minder gegooid waardoor hij uiteindelijk 4e is geworden, is inderdaad niet erg eerlijk.... Hij had inderdaad 1e moeten worden! Dat vond eigenlijk iedereen! Maar er wordt een officiële klacht ingediend bij de Bond (NBF) dus misschien doen die er nog wat aan.

Nou ik ben best wel tevreden over mijn resultaat, 5e is niet slecht toch?
Nu op naar het volgende A toernooi in Oosterhout volgende week, 1e Pinksterdag!

2 opmerkingen:

Leon zei

Gefeliciteerd! 5e is inderdaad zeer goed. Nu moet je een grotere kamer voor meer trofeeën. :)

men-a-men*s zei

@Leon: Dank je wel! Nou, ik heb al 2 kasten waar de bekers en trofeeën in staan maar die worden al aardig vol!!!