woensdag 25 februari 2009

Vliegtuigcrash Zwanenburg!



Foto gemaakt vanaf het eind van onze straat.......

Vanmorgen om een uur of 11 hoorde ik dat er een vliegtuig neergestort is bij het Rottepolderplein niet ver van ons huis. Ben toen meteen op de fiets gesprongen, want het moest heel dichtbij ons zijn. Nou toen ik de straat uit ging zag ik al de journalisten staan die aan het filmen waren. RTL-Z stond er met een hele wagen en de tv opnames die nu op de tv zijn worden gemaakt bij ons vandaan.



RTL-Z met een team om het verslag van de crash te filmen en te verslaan.



Het is inmiddels hartstikke druk hier, ons dorp is helemaal verstopt. Alle wegen rond om het ongeluk zijn afgesloten. Alle persmensen stranden hier omdat je niet dichterbij de crash kan komen.



Brandweerauto's en ziekenwagens op het terrein van de boerderij....



De plek waar het vliegtuig ligt... vlakbij de A9. Op de achtergrond zie je het Rottepolderplein...

Man ik zou vanmiddag nog effe een uurtje gaan bowlen, trainen voor zaterdag, maar dat wordt niets meer, je kan hier het dorp niet eens uit. Nou dan ga ik op de fiets nog maar eens effe kijken.

Later!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Spannend he? maar ook verdrietig. I bet you talked about it all day at school. :)

men-a-men*s zei

Nu nog niet, ik heb nog vakantie, maar maandag zal dat wel gebeuren.....