woensdag 11 februari 2009

Timmie dood.........



Vanavond ging ik even bij Timmie kijken omdat ik hem al een poosje niet zag zitten in zijn kooi. Toen ik het dak er af haalde lag hij stil in zijn nachthok... hij bewoog helemaal niet meer en voelde koud....

Toen heb ik met pap een gat gegraven in de tuin en heeft mama Timmie in een theedoek gedaan en hem in het gat gelegd. Samen met pap heb ik het gat weer dicht gemaakt. Ook Bo was helemaal stil... hij stond steeds maar voor het raam te kijken wat er daar buiten allemaal gebeurde, Bo voelt het nog steeds, staat nog steeds voor het raam naar de plek van Timmie te kijken.... dag Timmie.....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Aw, poor Timmie! Bo knew something was wrong.

men-a-men*s zei

Klopt!
Bo is nog steeds een beetje van slag... We hebben het hok van Timmie leeg gehaald en ergens in een hoek van de tuin gezet, Bo gaat steeds naar het lege hok en blijft er maar omheen draaien....gek he?