maandag 3 maart 2008

Vakantie al weer over!



Bronkhorst een heel klein echt Nederlands dorpje op de veluwe....

Hallo allemaal, dat is lang geleden he? Ja, ik dacht vanavond opeens ik kan wel weer eens wat schrijven op mijn blog. Het komt er niet zo vaak meer van, druk met huiswerk en dan denk ik ja wat valt er nu eigenlijk te schrijven. Dat ik naar school ga, mijn huiswerk maak en achter mijn nieuwe Nintendo DS Engels zit te leren. Nou dat lijkt mij niet zo ontzettend boeiend om te lezen.

Wel zijn we vorige week op vakantie geweest naar de Veluwe, Beekbergen. Dat was cool man! We hadden daar een groot huis! Ik had daar een hele eigen verdieping met een eigen badkamer zo chill man!



Dit was ons huis... chill he?

Ook Bo was mee die kon lekker rennen in het bos. Alleen zat hij wel steeds achter de konijntjes aan....

We hebben een boel gezien in de omgeving van Beekbergen, zo zijn we ook nog naar een klein plaatsje, zie de eerste foto, geweest. Daar waren alleen maar hele oude huisjes..... Hier nog een paar foto's...



Hier een heel oud straatje....



Hier Pap en ik bij een oude water pomp.... Bo vond hem niet leuk...



Hier is Bo in onze tuin aan het spelen met zijn tennisbal dat kon hij uren volhouden...

Het was een leuke vakantie, lekker lopen in het bos en veel spelletjes achter de computer gedaan. Alleen was er steeds maar 2 minuten internet en dan viel het weer weg, jammer kon dus niet schrijven op mijn blog.
Maar de vakantie is weer voor bij, moet ik weer naar school en zijn alle clubs ook weer begonnen, bowlen, saxofoonles. Oh, ja ik heb vanavond met bowlen weer mijn record gebroken maar net weer geen speldje gehaald. Ik gooide 224 en bij 225 krijg je pas weer een speldje, zonde he?

Ga nog even mijn Engels doen op de nintendo....doei...later!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat we weer wat horen!
Tante Suus

men-a-men*s zei

Hallo tante Suus,
ik vind het ook leuk!