maandag 14 januari 2008

Yes, Yes 200 speltje!



Vandaag eindelijk mijn 200 pins speltje gehaald....

Vanavond op de bowling bij de maandagavond league ging het fantastisch! De eerste game was ook wel aardig een 168 pins maar bij de 2e game ging het echt geweldig en voordat ik het wist gooide ik 220 pins! Maanden lang gooide ik steeds 199, 198 net niet die 200, ja en pas bij 200 krijg je een speltje. Nou daar zat ik dik overheen met die 220, het was bijna 225 en dan krijg je alweer een volgende speltje! Ook de 3e game ging leuk en gooide ik 213, ook dik boven de 200.

Hoop maar dat ik over 2 weken ook zo goed gooi. Dan moet ik de finale gooien van de stedenontmoeting dat is dan helemaal in Eindhoven. Daar gaan we dan met een bus die de sponsor zal regelen naar toe, gaaf man!

Nou ga nog even aan mijn huiswerk moet mij Franse werkstuk nog even af maken.... doei, later!

See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb gisteren een bericht op de weblog verstuurd, maar ik weet niet of die is aangekomen.
Ook heb ik een mail gestuurd, maar ik ben benieuwd of je die ook ontvangen hebt.
Als je gewoon naar mijn e-mail adres een mail stuurt, kan ik die hier ophalen.
Laten we dat maar proberen.
Liefs, Oma en Opa.ablwwkl

men-a-men*s zei

nee, dat berichtje is niet aangekomen.... Maar deze dus wel!