woensdag 5 maart 2008

Marleen Nelen



Voorkant van het boek Duivelstocht van Marleen Nelen.

Vanmiddag toen in uit school kwam zag ik dat de schrijfser van het boek Duivelstocht, waar ik het gisteren over had, een mailtje terug gestuurd had. Man dat had ik echt nooit verwacht, ze kent mij helemaal niet eens. Ze heeft echt een heel verhaal over zichzelf aan mij geschreven, chill man! Nou dat kan ik straks goed gebruiken voor mijn werkstuk! Ze schrijft in haar mailtje ook dat ze inderdaad geen eigen website heeft, Duivelstocht is dan ook haar eerste boek, jammer....

Ook schrijft ze waar ze gek op is en één daarvan is ijs met slagroom, nou ik ken er nog één! Mij noemen ze zelfs het ijs-monster! Mevrouw Nelen mocht u dit misschien lezen ik vind het erg leuk dat u terug geschreven heeft!

Ga vast beginnen in mijn boek.... doei... later!

Geen opmerkingen: