vrijdag 25 mei 2007

Weer thuis!













Vanavond lekker buiten gegeten.....

Gisteravond zijn we thuis gekomen van het schoolkamp. Man wat was ik moe!

We hebben zo veel gedaan, veel gelopen, veel geen zien en laat naar bed gegaan. Het was bijna iedere dag 2 uur soms half 3 en soms moesten we om 7 uur al weer opstaan. Gisteren op de laatste dag zijn we nog naar de Efteling geweest. Er waren een paar kinderen van mijn klas die daar op een bankje zijn gaan slapen omdat ze zo moe waren...

Ben ook bijna meteen naar bed gegaan toen ik thuis was en heb tot van morgen 9 uur geslapen, meer dan 13 uur geslapen! Het was echt een geweldig schoolkamp maar ik ben wel heel erg moei...
Om half 11 vanmorgen moesten we al weer op school zijn en 's middags hebben we de film van het kamp al gezien.

Vanavond hebben we lekker buiten gegeten, mam had lekker inktvis ringen met aardappelkoeken en patat en een salade gemaakt.............. heerlijk!
Na het eten zijn we naar de luilak plantjesmarkt in Haarlem geweest... Daar hebben we een hoop plantjes gekocht, zo cool man! Ook kreeg ik van Mam nog een konijntje van steen voor in mijn tuintje, zo mooi man!

Maar nu ben ik al weer moe en ga ik lekker naar bed..... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: