zondag 27 mei 2007

AJAX - AZ!






Ajax gewonnen met 3-0!

Vandaag ben ik met Mark en zijn moeder naar Ajax - AZ in de Arena in Amsterdam geweest. Man dat was gaaf!



Van Gaal geen beker, geen schaal, geen ticket!
Dat was het lied wat iedereen na afloop zong... Op het filmpje wat ik met mijn telefoon maakte hoor je Mark heel hard zingen!


De eerste helft was mega slecht, maar in de 5de minuut van 2e helft kwam Ajax heel goed naar voren en hadden ze heel veel kansen.
In de 56ste minuut scoorde Heitinga 1-0. Eigenlijk stond hij buitenspel maar de scheidsrechter zag het niet.
Maar in de 57ste minuut scoorde Ryan Donk van AZ een eigen doelpunt! Toen begon iedereen in de Arena te zingen: Ryan Donk, wie kent hem niet, Ryan Donk, Ryan Donk, Ryan Donk is een echte Ajaxcied! (Iedereen zong dat omdat hij een penalty miste in de finale van de KNVB beker, Ajax - AZ en hij dus altijd Ajax helpt om te winnen!)
Uiteindelijk werd het 3-0 voor Ajax....

Het was echt een geweldige wedstrijd en een geweldige dag... gaaf hoor zo'n wedstrijd zien in de Arena in Amsterdam!

Ga nog even TV kijken...doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi,
Als het goed is heb ik je een E-mail gestuurd, waarvan ik niet weet of je die ontvangen hebt.
Overigens gaat het hier erg goed. Vandaag hebben prachtig weer gehad en we zijn een beetje aan het strand gebleven.
Morgen gaan we weer naar Fuengirola, want dan is daar vde grote ,markt. Dat is allesweer voor nu. Groetjes, Pappa en mamma.

Anoniem zei

Nee we hebben geen email ontvangen....jammer!