donderdag 17 mei 2007

Gouda!













De Nieuwe Markt in Gouda.......

Vanmiddag zijn we naar Gouda geweest, daar was een markt waar kunstenaars hun keramiek verkochten. Man wat was het daar druk!













Het plein in Gouda....

Je kon niet eens dicht bij de kraampjes van de kunstenaar komen om te kijken wat ze nou eigenlijk verkochten.













Hier ben ik bezig een vogel van klei te maken....

Maar het was toch wel leuk, het leukste vond ik de kraampjes waar kinderen zelf met een stuk klei iets mochten maken. Ik heb natuurlijk ook een paar dingen gemaakt een paar vogels, gaaf hoor!













Hier op het bankje hebben we even een lekker patatje zitten eten......

Ja op de terrasjes kon je alleen maar wat drinken. Je kon niets te eten bestellen, de koks in de keukens hadden het te druk, belachelijk!

Toen ging ik met mam nog even een sportwinkel in en daar hadden ze een Ajax voetbalshirt in de aanbieding, €25,- goedkoper dan bij ons in de buurt, zo cool man! Nou ik was heel erg blij toen mam zei nou toe maar, neem hem maar!

Het was een leuke dag, eerst lekker spelen met klei en toen ook nog een nieuw voetbalshirt!
Ga nog even buiten spelen iedereen is nog op het plein....doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: