maandag 28 mei 2007

Clay2Day!













Kasteel de keukenhof....

Vandaag zijn we met Piet en Marijke naar de keukenhof geweest. Daar was een keramiek markt (Clay2Day) in de tuin van de keukenhof.

Overal in de tuin van het kasteel stonden beelden maar het mooiste vond ik toch wel het konijntje wat zo maar in het gras liep voor het kasteel. Hij was helemaal niet bang, ook niet toen ik een foto dichtbij van hem maakte. Als je heel goed kijkt zie je hem op de foto hier boven!

In het midden van de markt was een grote tent en daar stond een kasteel helemaal gemaakt van klei. Alle kinderen mochten van klei een naambordje maken en dat op het kasteel plakken. Ook mocht je nog een diertje maken en op of ergens naast het kasteel neerzetten. Nou ik heb weer een hele mooie vogel gemaakt. Toen ik klaar was mocht ik iets voor mijzelf maken, toen heb ik een hondje gemaakt.














Hier ben ik nog bezig de hond af te maken....



Dit is het kasteel waar iedereen zijn naam op mocht zetten, mooi he?

Hier een paar muziek instrumenten van klei gemaakt, gaaf he?

Was een leuke markt en ik heb weer een iets moois gemaakt om mee naar huis te nemen, een hondje van klei...

Ga naar boven... doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: