zondag 25 februari 2007

Yes, daar ben ik weer!


















Bloedneus.......

Ja hoor ik ben er nog! Twee dagen niets geschreven dat komt niet vaak voor he? Ben ook de hele week niet erg lekker geweest. Heb veel geslapen en op de bank gelegen en helemaal niets gedaan.

Toen ik vanmorgen op stond had ik een hele erge bloedneus en was ik snipverkouden. Nou het wordt tijd dat alles eens over is, heb genoeg van dat gedoe. Nu is het vakantie en heb ik geen zin om ziek te zijn hoor!












Lekneus....

Morgen gaan we met Ruud en Kim en Roy naar Artis, weer even lekker bij de diertjes kijken en dan moet ik beter zijn hoor!

Tot later!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou men... klinkt niet leuk hoor!!

Ik hoop dat je snel weer beter bent. Fijne vakantie!!

Mzzl markeyman

men-a-men*s zei

bedankt, jij ook!!


Mzzl,Men