maandag 26 februari 2007

Naar Artis!













Kim en Roy in de vlindertuin......

Vanmorgen kwam Ruud met Kim en Roy naar ons en zijn we naar Artis gegaan. Pap bleef thuis want die moest leren, die heeft morgen een examen.

Het was er heel stil dus konden we overal goed bij komen. We hebben alles weer even bekeken. Alleen Yindee de olifant hebben we niet gezien die was binnen, zeker te koud...












Pelikanen kijken..... Ik liep net weg toen Mam de foto maakte, je ziet nog net mijn hand rechts op de foto...

Ook zijn we nog in het reptielenhuis geweest, de krokodillen sliepen weer zoals altijd.












Krokodillen in een heel warm reptielenhuis...

In de vlindertuin was het weer heel erg warm. Mam kon daar bijna geen foto's maken. De lens van de camera besloeg steeds. Dat is hier op de foto ook goed te zien. Maar het is daar wel leuk, die vlinders zijn zo mooi man!













Hier kijken we naar prachtige vlinders! Alleen is de foto wel een beetje wazig door de beslagen lens...

Het was leuk om met z'n allen in Artis te zijn.

Daarna zijn we naar ons huis gegaan en vanavond zijn ze ook nog allemaal meegeweest kijken naar mijn bowling, want ik moest vanavond gewoon mijn bowling league spelen.

Nu ben ik erg moe en ga lekker op mijn bed nog even TV kijken...doei...tot morgen!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

het stukje over artis staat 2 keer op de site misschien kan je het ff goed zetten

men-a-men*s zei

Ja klopt het programma doet weer raar. Maar nu moet het weer goed zijn.