zondag 18 februari 2007

Neem Firefox!







Vandaag heb ik in de zijbalk een nieuw ding gezet. Dat is een vlaggen verzamelaar. Hier verschijnen alle vlaggen van de landen (mensen over de hele wereld) die mij website bekeken hebben. De lol is dat je probeert zo veel mogelijk vlaggen te verzamelen, dat is zo gaaf man dan kan je zien dat echt mensen over de hele wereld mijn site bekijken!

Er is alleen een probleem.... als je mijn site bekijkt met de browser van Mozilla, Firefox ziet alles er goed uit. Maar kijk je met de browser van Internet explorer dat verdwijnen er een heleboel dingen...stom maar waar.

Nou vind ik die vlaggen zo gaaf dat ik hem toch maar laat staan. Misschien zijn er nu mensen die mijn site ook willen bekijken met Mozilla Firefox, die is echt veel beter en veiliger dan Internet Explorer...dus doen allemaal hoor!
Neem Firefox!

Geen opmerkingen: