donderdag 28 april 2005

Tuintje wordt prachtig!


Tuintje Men-a-men

Ik heb al een paar jaar een eigen stukje in de tuin wat ik zelf moet bijhouden. Maar na de winter was het echt een zootje geworden. Bijna alles was dood en er zat erg veel onkruid in. In de afgelopen weken heb ik alles er uit gehaald en er van de week allemaal nieuwe plantjes ingezet. Allemaal gekregen maar ik moet ze zelf verzorgen. Er staat een tuinkabouter in die heb ik vorig jaar van Mar gekregen en Kees de houtenpop die was ooit van m'n moeder maar die staat nu lekker in mijn tuin! Verder staat er een hele nieuwe appelboom in waar al knopjes in zitten. Misschien komen er ooit nog wel eens appels aan? En als laatste heb ik er nog een nieuwe klimop in gezet. Die staat helemaal rechts achterin. Nou ik vind het erg mooi geworden, nu maar hopen dat het niet meer gaat vriezen, de plantjes die vooraan staan kunnen daar niet best tegen......

Geen opmerkingen: