donderdag 21 april 2005

Dagje Artis!


Katinka doet kunstjes

Vandaag was ik vrij van school. De leraren hadden een studie-dag en was de school dus dicht. Omdat wij een Artis-kaart hebben was het vandaag weer eens tijd om naar Artis te gaan. Lekker rustig want het is een normale schooldag dus bijna geen kinderen ..... Als eerste gingen we natuurlijk even kijken bij Iwana het girafje. Iwana is op 12 september 2004 geboren en is een schattig klein girafje, die moet ik altijd even zien! Daarna gaan we door naar Mira de tijger. Zij heeft altijd problemen met haar staart. De vorige keer dat we in Artis waren was zij net in de operatiekamer en 's middags liep ze al weer rond met een hechting in haar staart. Vandaag liep ze rond in haar kooi helemaal zonder staart... die hadden ze er nu helemaal maar afgehaald.... Wel een raar gezicht hoor een tijger zonder staart......
Na de tijger Mira naar de olifanten.... deze waren weer eens aan het vechten! Ja.... en toen moest ik natuurlijk nog even naar Tanja het nijlpaard... zij was erg moe en kwam niet van haar plaats.
Dan maar door naar de zeeleeuwen, maar die hebben net eten gehad en zijn nu onder water.....
Na de zeeleeuwen moet ik ook Katinka de ijsbeer nog even gedag zeggen. Nou die was weer aardig aan het ijsberen.... van voor naar achter... en weer terug.... en draaien maar.. Dat is op de foto hierboven goed te zien.... Foto's van Iwana en de rest van het dagje uit kun je bekijken bij mijn foto- ablums in de zijbalk hiernaast, onder 21 april dagje vrij van school.

Geen opmerkingen: