dinsdag 12 april 2005

Glazuurwerk klaar!


Glazuurwerk

Vandaag kwam de buurman langs met het glazuurwerk wat we zondag gemaakt hebben! Hij heeft het afgebakken in een oven op wel 1200 graden! Het is mooi geworden.... de zeehond op mijn tegeltje is net een echte zeehond, de kleur is echt goed geworden. De beker op het plaatje is ook van mij. Ik heb er een spongebob, patrick en snappie opgezet. In de beker staat mijn maan.
De andere tegeltjes zijn van mijn vader en moeder, mooi he?
Heb vanmiddag nog hard gewerkt in de tuin. Alle takken moesten klaar gelegd worden voor takkendag morgen. We hadden een berg van het snoeien van de heg vorige week.... ik ben van half vier tot half zes bezig geweest om alles met een kruiwagen naar de kant van de weg te sjouwen. Dat is niet erg hoor ik vond het een leuk werkje, lekker rijden met de kruiwagen. In het foto-dagboek hiernaast zie je een klein fotootje van die grote berg takken.
Maar nu ben ik erg moe en ga even lekker in ons nieuwe ligbad liggen.........effe lekker chillen!

Geen opmerkingen: