zondag 24 augustus 2008

Nieuw spel!



Gisteren was mijn verjaardagsfeestje. Dinsdag ben ik pas jarig maar dat is zo'n gekke dag om je verjaardag te vieren daarom hebben we het gisteren gedaan. Heb veel mooie cadeautjes gekregen, veel geld een extra wii remote controller en een mooi spel, Mario & Sonic op de Olympische spelen. Zo cool is dat man!
's Avonds had mam weer lekker eten gemaakt en pap heeft vlees op de barbecue gedaan. Het was erg lekker en het was erg gezellig, iedereen was er. Kim, Roy, Michiel, Thomas, Ruud Femke, opa en opa en oma, de buren allemaal. Alleen begon het 's avonds natuurlijk weer te regenen, dat is altijd zo op mijn verjaardag. Maar dat vond ik niet erg, Mam wel geloof ik, maar we hebben lekker onder de partytent gezeten en dat was vond ik best leuk en later hebben we nog spelletjes op de wii gedaan, lachen man!

Vandaag heel lang uitgeslapen en daarna nog gekeken naar de sluiting van de Olympische spelen. Man wat was daar weer een vuurwerk! Ik vind het wel jammer dat het nu afgelopen is. Was zo gaaf iedere dag sport op tv. Nou moeten we weer 4 jaar wachten..... Kijk nu al weer uit naar de Winter spelen die zijn gelukkig al weer over 2 jaar.

Ga naar boven, moet morgen weer vroeg op, 6 uur, tja moet om kwart over 8 weer op school zijn...

Later!

Geen opmerkingen: