dinsdag 26 augustus 2008

Gegeten bij mr. Wong!



Cadeautje van mr. Wong voor mijn verjaardag!

Vandaag ben ik echt jarig! Vanmiddag toen ik uit school kwam kwamen Opa en Oma langs met gebakjes... man dat was lekker! Daarna hebben we gegeten bij mr. Wong (de Chinees hier bij ons op het dorp). Ooooh.... dat was weer lekker, ik heb 2 x een voorgerecht genomen, tomatensoep en daarna die pangsit... man dat is zo lekker! Ik zat zo vol van al dat eten dat ik niet eens een nagerecht genomen heb..... Toen we klaar waren met eten kwam mr. Wong nog naar onze tafel met een cadeautje voor mij.... een prachtig paard van porselein... zo ontzettend aardig is die man!

Het was een erg leuke avond... maar nu zit ik echt vol van het eten en ben ik best wel moe......ga lekker naar boven...... Later!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkige Verjaardag Men! Nu u een wilde tiener:) Vertel uw mamma zij niet korter wordt. You' het re enkel langer worden.
---
Happy Birthday Men! Now you a wild teen :) Tell your mom she is not getting shorter. You're just getting taller.

men-a-men*s zei

Bedankt, Leon! Ja, ik word lang maar mijn moeder is nog steeds langer (zij is 1.83m,ik ben nu 1.72m, zal niet zo heel erg lang meer duren voor dat ik haar voorbij ben...