zaterdag 21 juli 2007

Verona!











De Arena in Verona....

Vanmorgen zijn we om half 10 vertrokken van de camping in Caorle en kwamen om half 12 aan in Verona voor de eerste overnachting.

Niet lang nadat we op de kamer van het hotel konden zijn we naar het centrum van Verona gegaan. In het midden van het centrum staat de oude Arena waar ze altijd Opera voorstellingen geven. Toen we naar binnen gingen waren ze net een heel decor aan het bouwen voor een nieuwe voorstelling.

Ik moest even de hoge trappen op om alles even goed te kunnen zien, man wat was dat hoog en wat was het er heet! Maar ik heb alles goed bekeken gaaf hoor, maar toen ik boven kwam was ik wel moe en deden mijn benen zeer...














Helemaal links bovenin bij het huisje sta ik, hoog he?
Verona is een mooie stad maar het is er wel heel erg heet man!

Even naar het toneel kijken...

Nu zit we op de hotelkamer in Verona te internetten achter mijn eigen laptop, gaaf hoor. Bo is helemaal stuk en lig al bijna een half uur te slapen op mijn bed. Ga nog even verder internetten, misschien tot morgen, dan gaan we weer verder en zullen we als alles goed gaat in duitsland overnachten.... doei...tot later!

Geen opmerkingen: