zondag 15 juli 2007

Haaaaing....haaaaing...










Pap in de ferrari.......
Vandaag was het heeeel erg warm.... We zijn een beetje bij het huisje gebleven en even naar het zwembad geweest. Toen ging de buurman naast ons zijn auto schoonmaken en ben ik even gaan kijken. Het is een echte ferrari van nog geen jaar oud, cool man! Toen zei de buurman tegen mij dat ik er wel even in mocht zitten nou dat heb ik meteen gedaan. Mam ging toen het fototoestel halen en was net te laat om een foto te maken. Toen mocht pap er ook nog even in zitten, gaaf man.




Hier stapt Pap net uit....zo cool man!
Ik ga weer stoppen er staan zo veel mensen te wachten die ook nog op internet willen hier...doei!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een ervaring met die Ferrari. Heb je er zelf ook nog in gezeten Menno?
Je snapt niet dat de eigenaar een huisje op de camping huurt.Maar misschien heeft hij al zijn geld wel in die auto zitten.Wel warm bij jullie he.Bij ons is de temperatuur ook wel hoog, maar om de paar uur hebben we hier zwaar onweer, met vreselijk veel regen. Geen golfen en geen schilderen dus. Oma moest vanmorgen een uur wachten voordat ze naar fitness kon in verband met het zware onweer. Groetjes Oma en Opa