donderdag 12 oktober 2006

Spelen met Jippe!


















Jack Russel pup......

Vanmiddag na het eten zijn Mark en ik naar een buurvouw van Mark gegaan, om te spelen haar kleine Jack Russel pup van 3 maanden. Dat is zo'n leuk beest als je aankomt staat hij al met zijn pootjes tegen het raam zo blij is hij dan om je te zien.

Die mevrouw was ziek en toen mochten we Jippe mee naar buiten nemen naar de wielerbaan om daar te spelen. Man hij vond het prachtig!

Toen we hem weer thuis brachten hebben we nog even met hem in de tuin gespeeld, maar toen ging hij graven en werd hij helemaal vies en moest hij in bad!
Het was erg leuk met Jippe, gaan we vast veel vaker doen met hem spelen!

Vanavond na het eten heb ik mijn huiswerkmap eens opgeruimd. Alles zat door elkaar en ik kon niets meer vinden.














Alles opnieuw in mijn map gedaan....

Ik heb er toen tabbladen met de onderwerpen erop ingedaan en nou is alles netjes.














de tabbladen....

Ga nog even TV kijken....doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: