dinsdag 10 oktober 2006

Sjakie is uit!














Sjakie en de chocoladefabriek in Amsterdam......

Vanmiddag toen ik uit school kwam ben ik meteen weer begonnen in mijn boek Sjakie en de chocoladefabriek, zo spannend man. Aan het eind van de middag had ik het uit.

Toen Pap thuis kwam vertelde hij dat er bij hem een man gewerkt heeft die vorig jaar begonnen is met het bouwen van de echte chocoladefabriek van Sjakie in Amsterdam. Het moet een soort pretpark worden met heel veel chocola, chocolade fontijnen en bootjes die door grachten met chocola varen waar mensen de hele dag chocola kunnen eten.

Het pretpark komt in Amsterdam in een tunnel die ooit gebouwd is maar nooit gebruikt is. Hier boven zie je een plaatje zoals het er in 2009 echt uit moet zien....gaaf he? Lijkt me wel leuk hoor, ben echt gek op chocola, dus als het pretpark open gaat.......

Ga naar boven...doei...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: