dinsdag 27 juli 2010

Menno Stopt!!!!!!

Menno en zijn vader

Na 5 jaar en ruim 1000 berichten verder is het over..... Geen berichten meer door, van en over Menno, jammer..... Na 5 jaar deze blog opheffen kan ik niet over mijn hart verkrijgen. Daarom zal ik Maud, moeder van Menno zo af en toe op dit blog eens een berichtje plaatsen. Dit zullen dus niet alleen meer berichten over Menno zijn maar over ons hele gezin maar vooral mijn belevingen. Jammer maar het is niet anders.... Je kan het natuurlijk ook van een andere kant bekijken, misschien wordt e.e.a. nog leuker, wie weet, we zien het wel....

Blijft deze blog gewoon volgen en vooral reageren! Tot kijk?

2 opmerkingen:

Leon zei

Menno,

Five years ago I found an interesting new blog to read. For years I have had the joy of seeing a part of the world I fell in love with. For years I got to see a boy grow up into a young man.

Not many people can keep at such an activity for so long. I could see the posts getting further apart and wondered if you were ready to quit. There are so many things to do at your age and you can't do all of them. Thanks for letting us know and not "disappearing". We would have had to send out the bowling police to find you. ;)

I'll keep in touch and I am still blogging and posting videos to YouTube. Thanks Menno, you are indeed one-of-one (unique).

Leon

Maud I'll keep reading and commenting. Things are hectic right now but I will read about your holiday.

--------------
Menno,

Vijf jaar geleden vond ik een interessante nieuwe blog te lezen. Al jaren had ik de vreugde van het zien van een deel van de wereld ik werd verliefd op. Al jaren ben ik te zien kreeg een jongen opgroeit tot een jonge man.

Niet veel mensen kunnen houden op een dergelijke activiteit voor zo lang. Ik kon zien dat de berichten steeds verder uit elkaar en vroeg me af als je klaar om te stoppen. Er zijn zoveel dingen te doen op jouw leeftijd en je kunt niet alles doen wat van hen. Bedankt dat u ons weten, en niet "verdwijnen". Wij zouden hebben gehad met het verzenden van de bowling politie om u te vinden. ;)

Ik blijf in contact en ik ben nog bloggen en het plaatsen van video's naar YouTube. Bedankt Menno, je bent inderdaad men-a-men (uniek).

Leon

Maud zal ik blijven lezen en becommentariëren. Dingen zijn hectisch moment, maar ik lees over je vakantie.

maud zei

@Leon: Thank you for your warm and understanding comment!
Menno is very busy right now....bowling (which is his live for the moment), friends, school (exams next year!)computers, cell-phones and lots more I don't even know about. Blogging is not cool anymore...
Leon, I want to thank you for your nice comments all over the years! You always kept on reading en commenting! Please keep on doing that, because most of what I'll post includes Menno!
Thank you and "see you around!"
Maud