zondag 13 juni 2010

NK Eindhoven!



Ingooien voor de finale.......



Speelde met Roy op één baan..... hier een klein filmpje van het ingooien...

Dit weekend was het zover... de Nederlandse kampioenschappen in Eindhoven. 8 games in het totaal moesten we gooien en het was één drama. Om de paar worpen was er weer een baan-storing, pins die op de baan bleven liggen of verkeerde pins die naar beneden kwamen bij de 2e worp. Iedere keer moest er iemand van de wedstrijdleiding bij komen om alles te herstellen of moest er iemand achter de banen de goeie pins meer zetten. Soms moest je wel 4 keer doorgeven welke pins er weer teruggezet moesten worden. En dat duurde en dat duurde maar, soms moest je wel bijna een kwartier wachten voor alles weer in orde was, zo balen is dat. Ik kon me niet concentreren, zo zat ik weer in mijn spel en dan ging het weer fout met de pins en moest je weer wachten....

Heb een paar slechte games gegooid maar werd uiteindelijk toch nog 10de van Nederland. Wel ben ik samen met Jordy 3e geworden in de dubbel, dat is toch niet slecht he?



Hier krijgen Jordy en ikke onze bekers....



Nummers 1 en 2 feliciteren elkaar....



Jordy en ik op het podium samen met alle winnaars (één van de nummer 2 kon niet komen).



De beker.....

Het was een lastig toernooi met heel veel storingen waardoor alles ontzettend uit liep (1 1/2 uur uitloop) maar mag toch niet ontevreden zijn. Nu op naar het laatste toernooi, volgende week naar Nieuwegein!

Geen opmerkingen: