zondag 20 juni 2010

Nieuwegein, allerlaatste toernooi!



Prijsuitreiking Nieuwegein .... Bas 3e, ikke 4e en Jordy 5e!

Vandaag was het allerlaatste A-toernooi en meteen ook de prijsuitreiking "Bowler van het jaar 2010".
Vanmorgen om half 10 vertrokken we richting Nieuwegein om het laatste A toernooi van dit seizoen te gooien. Om 11 uur stond ik op de baan om de voorronde te gooien. Die ging eigenlijk best lekker en ik eindigde als 2e.

Daarna was het heel lang wachten voor ik de finale moest gooien, pas om 7 uur vanavond was het zover. Bas, Jordy en ikke moesten aan de bak. De finale liep iets minder maar gooide toch nog een aardig balletje en ik eindigde als 4e! Dat leverde mij nog net genoeg punten op om toch nog Bowler van het jaar 2010 te worden. (48 opgebouwde punten tijdens alle A-toernooien die ik het afgelopen jaar, landelijk, Tilburg, Julianadorp, Oosterhout, Den Haag, Haarlem, Nieuwegein etc. gegooid heb).



Prijsuitreiking `Bowler van het jaar 2010`
Hier staan we met z'n drieën .... Bas van bowlingvereniging Haarlem 3e, Jordy bowlingvereniging Haarlemmermeer 2e en ikke van bowlingvereniging Haarlemmerliede 1e.... Hoezo Noord Holland sleept alle prijzen van heel Nederland binnen, ja toch?



Hier feliciteren Bas en ik elkaar.....

Het was een hele lange dag... maar deze prijsuitreiking heb ik het hele jaar voor gewerkt... "Bowler van het jaar 2010" en hij is binnen!!!!!

Ga naar boven.... morgen begint op school de proefwerk-week....

Geen opmerkingen: