dinsdag 5 januari 2010

Bowlingnieuws!



Gisteravond moest ik de finale spelen in het Arie Lutterman bowlingtoernooi in de Zoete Inval. Het was een groot toernooi (3x gespeeld in de Kerstvakantie). Er deden maar een paar kinderen mee van mijn leeftijd en de rest waren alleen maar volwassenen (93). Ik ging als 11e de finale in en werd uiteindelijk 5e en kreeg een leuke prijs, € 30,-!

Vanmiddag zat ik ff te kijken op internet op de NBF-site en zag plotseling dat we met ons team voor de Stedenontmoeting toch door zijn naar de finale! Dat is zo cool man, had ik echt niet meer verwacht. Nu moeten we zaterdag 23 januari naar Tilburg, wel een eind weg maar dat geeft niet, we zitten toch nog in de race!



Dit is zo geweldig,
kan niet wachten tot het 23 januari is .............

Later!

Geen opmerkingen: