dinsdag 1 september 2009

Foto's van mijn verjaardag....

Op woensdag 26 augustus was ik jarig maar toen moest ik Bowlen op de Haarlemmerliede en daarom hadden we afgelopen zaterdag 29 augustus mijn feestje. Het was heel gezellig en er was zoals altijd weer heel veel te eten.
Hieronder een paar foto's......



Het buffet dat we hadden zaterdagavond op mijn verjaardag...



Nog meer eten.....



Kim, ikke, Roy en Esmee.....



Noell en Ruud...



Ruud met Kim en Roy...



Mijn nieuwe bowlingballen..... die Tropical Storm (rechts) heb ik van Pap en Mam voor mijn verjaardag gekregen.



Hier moest ik mijn nieuwe ballen natuurlijk effe showen!

Was een leuke dag, maar ja, die is al weer een poosje voorbij.......

Later!

2 opmerkingen:

Leon zei

Cool hey? Het voedsel pics maakt me hongerig.

men-a-men*s zei

@Leon: was ook lekker hoor!