maandag 31 augustus 2009

2 keer 5e!



Prijsuitreiking gisteren in Hoofddorp.... hier krijg ik mijn envelop met €25.- voor het behalen van de 5e plaats in de single.

Gisteren moest ik al om 7 uur opstaan om de halve finale met Jesse en Roy van de Haarlemse bowling week te spelen. Was effe vroeg op na het vieren van mijn verjaardag zaterdagavond.

Die halve finale zijn we doorgekomen, maar niet lang daarna moest ik de finale single spelen en daarna meteen de finale van de trio. Ons team de "Frank Augurken" is 5e geworden en ik ben ook 5e geworden in de single! Het was een lange dag, 3 wedstrijden op één dag is wel veel hoor, maar het leverde bij elkaar toch mooi €55,- op, niet slecht he?


Hier hebben Roy, Jesse en ikke net de envelop met €90,- gekregen die we moesten delen. Ik ben alleen een beetje wazig omdat ik Mam een beetje pestte toen ze een foto ging maken....

2 opmerkingen:

Leon zei

Money, money, money. Buy something fun!

men-a-men*s zei

@Leon: Heb ik al gedaan, een mooie bowlingtas besteld!