maandag 13 oktober 2008

Zo lekker eten!



Eergisteren hadden we een etentje met de buren-eetclub en was het onze beurt om te koken. We hebben allemaal weer lekkere dingen gegeten. Gister was er nog van alles over en hadden we restjes dag. Nou dat vond ik helemaal niet vervelend hoor!

Vooraf hadden we een torentje van krab, garnalen en gerookte zalm met zeekraal en komkommer, dat is zo lekker! Daarna hadden we risotto met gebakken groenten en toe taart met monchou, slagroom en kersen. Wooouw... geef mij maar elke dag restjes dag!

Vandaag was ik lekker vroeg vrij van school, het laatste uur viel uit, was om effe 2 uur al thuis. Het allerleukste is dat ik geen huiswerk heb, helemaal niets! Heb net lekker een paar boterhammen gegeten en tv gekeken. Daarna dit geschreven en nu ga ik nog lekker X-boxen, ja nu kan het tenminste!
Later!

Geen opmerkingen: