donderdag 2 oktober 2008

Regen..., regen en nog meer wind!



Wouwww.... het is nu opeens echt herfst! Ben nu al 2 dagen met de bus naar school geweest, want fietsen is echt niet te doen man. Dinsdag regende het ook al zo erg, een ontzettende regenbui toen ik net op de fiets zat naar school, ik was nat man. Toen ik 's middags uit school thuis kwam was mijn capuchon van mijn vest nog nat van de regen. Hoop maar dat die regen snel stopt want die bus is echt niks, die gaat maar 1 keer per uur en dan moet ik 's middags als ik uit school kom 3 kwartier wachten.... zo k.....

Ga nog even aan mij school opdracht, ik moet een automatische powerpoint presentatie maken over een architect. Ik heb het architecten bureau Herzog & de Meuron gekozen. Die hebben gave dingen gemaakt! Zij zijn de architect van het stadion van de Olympische zomer spelen 2008 in Peking. Op Wikipedia staan een paar mooie foto's waar ik er ook een paar van gebruikt heb voor mijn presentatie.

Later!

Geen opmerkingen: