donderdag 28 juni 2007

Nog één dag echt school!


















Mijn werkstuk over de Olympische Spelen...

Jaaaa.....daar was ik weer eens..... Ben op het ogenblik niet echt veel thuis. Mam zegt al dat ik alleen nog maar thuis kom om te eten...... Na school gaan we iedere keer met z'n allen buiten spelen.

De school is bijna afgelopen, het is bijna vakantie. Van de week kreeg ik mijn werkstuk terug van de juf die we afgelopen maandag nog in moesten leveren... Wat denk je? Ik kreeg er een 10 voor, cool he?
Morgen hebben we de laatste dag les en de laatste rekentoets die we moeten maken. 's Middags hebben we alleen nog maar de musical die we helemaal gaan doen voor de laatste keer.

Maandag gaan we met de hele klas naar de Linnaeushof en dinsdag is het afscheid van de school met de musical en dan is het vakantie.........yes!

Ga naar boven ....doei... later!


See the English version

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij hopen dat je een heerlijke vacantie hebt Menno!
Tante Suus, Oom Alan

men-a-men*s zei

Bedankt!