maandag 4 juni 2007

Laatste bowling league!












Vanavond op de bowling kreeg ik eindelijk de bal die ik bijna 1 ½ jaar geleden besteld had....... hij is wel vet mooi man!

Vanavond was de laatste bowling league van het seizoen. Na de wedstrijd bleven we allemaal eten in de Zoete Inval.













Hier zitten we allemaal aan tafel....

Later werden de prijzen uitgereikt van de beste bowlers van 2006/2007.

Franka kreeg 2 prijzen, één voor de snelst gestegen bowler van het jaar (dat was ik vorig jaar) en één voor de hoogst gegooide serie van de nieuwelingen. Die beker was mooi man, dat was een hele grote wisselbeker!













Franka met haar bekers!

Ik heb geen prijs gewonnen, nee ik ben nog niet de beste van de club en de snelst stijgende speler was ik vorig jaar al dus..... Maar ze hebben mij wel gevraagd om mee te doen aan de National League. Dan moet je iedere zondag ergens in de regio wedstrijden gooien met een vast team. Nou dat wil ik wel dus heb ik meteen ja gezegd, lijkt me zo gaaf man om daar aan mee te doen. Dan kom je in alle bowlinghuizen in heel noord Holland, spannend!

Jammer dat het bowlen al weer afgelopen is... Maar ik moet wel zaterdag nog spelen in een toernooi hier op de club, dat is ook erg leuk hoor!

Ga naar boven ....doei... later!


See the English version

Geen opmerkingen: