dinsdag 5 december 2006

Sinterklaas!













Bo spelen met mijn surprise (Boef) voor school..... ...

Vanmorgen ging ik met mijn surprise naar school. Man dat was echt heel hard werken. Ik had de surprise, de hond Boef, gisteren in een hele grote doos gedaan van 70 cm bij 1 meter 20, groot man!













Boef aan het inpakken...

Ik had Mark getrokken als lootje en ik heb een hele grote hond voor hem gemaakt. Mark wou toch zo graag ook een hond maar dat mocht niet van zijn moeder daarom heb ik een hond voor hem gemaakt. Heeft hij toch nog een hond als huisdier! Hij was heel blij met zijn surprise!














Aankomst Sinterklaas op school vanmorgen...

Sinterklaas kwam vanmorgen bij de school aan met een auto van de dieren- ambulance. Americo zijn paard had was gevallen en was door zijn enkel gegaan, daar moest dus de dieren-ambulance bij komen die heeft Sinterklaas toen even naar schhool gebracht.














Hier is Sinterklaas....

Alle kinderen van onze school zingen liedjes voor Sinterklaas als hij het schoolplein op komt.

Het was een hele leuke dag op school... maar nu ben ik moe en ga ik naar bed.....doei ...tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: