maandag 25 december 2006

Lekker eten en veel cadeautjes!












De tafel gedekt voor het diner....

Vanmiddag heb ik met Pap Opa Frans opgehaald uit Purmerend. Daarna kwamen Opa Ron en Oma Sita ook naar ons toe.

Eerst hebben we de cadeautjes uitgepakt. Man ik heb veel gekregen! Een tas voor mijn bowlingballen, bowling schoenen, een spel, een paar leesboeken en een paar computerspelletjes... zo cool man!












Allemaal even kijken op het menu wat we te eten krijgen....

Na het uitpakken van alle cadeautjes gingen we aan tafel. We begonnen met een klein hapje en daarna hadden we kreeft. Ik wilde eerst geen kreeft, maar het was toen toch wel heel erg lekker! Ik heb hem helemaal leeggehaald met een soort tang en een dunne vork. Dat was wel knoeien maar wel erg gaaf. Mam noemde het net gourmetten maar dan anders, zo lekker rommelen met z'n allen.













De kreeft..... Nou hij was lekker hoor!













Opa legt uit hoe je de kreeft kapot moet maken....

Het was een erg leuke avond..... maar nou ga ik naar bed...... doei... tot morgen!


See the English version

Geen opmerkingen: