maandag 28 december 2009

Weer thuis!



Ons Hotel in Zutphen......

Na de 1e Kerstdag thuis zijn we 2e kerstdag vertrokken naar Zutphen en hebben daar een paar nachten geslapen in een sport resort hotel waar van alles te doen was. Je kon er tennissen, squashen, zwemmen, tafeltennissen en natuurlijk bowlen!
2e Kerstdag hadden we 's avonds een heel lekker Kerstdiner en daarna ben ik met Pap een uurtje gaan bowlen... man wat was het druk!

Zondag zijn we naar Doetinchem geweest en hebben daar een beetje geshopt, was er ontzettend koud! 's Avonds heb ik met Pap nog een balletje gegooid op de bowlingbaan van het hotel.



Daarna hebben we in Zutphen gegeten in een hartstikke leuk restaurantje Vaticano, waar we allemaal een heerlijke pizza gegeten hebben.



Dit is het restaurant van het hotel gezien vanaf mijn kamer. Hier was het diner op 2e Kerstdag en 's morgens het ontbijt. Het ontbijt was geweldig, roerei, gekookte eitjes, gebakken spek, fruit, yoghurt en je kon er zelf je eigen sinaasappels persen in een machine!



Dit is het uitzicht naar rechts gezien vanaf mijn kamer... de tennisbanen onder een dikke laag sneeuw.



Hier nog een keer het uitzicht recht vooruit vanaf mijn kamer...

Het waren geweldige dagen maar het is al weer om, gelukkig heb ik nog vakantie en ben ik nog een week thuis voor ik weer naar school moet, ff lekker bij komen, ben best wel moe......

Later!

Geen opmerkingen: