zondag 25 oktober 2009

Terug uit London!



De trein op het station Brussel Zuid Midi.

We zijn gisteravond laat teruggekomen van 4 dagen London. het was echt geweldig! We hebben veel gezien en heel erg veel gelopen.......

We zijn woensdag vertrokken met de trein vanaf Amsterdam centraal naar Brussel Zuid Midi waar we overgestapt zijn op de Eurostar. De Eurostar gaat in 2 uur naar het centrum van London. Hij gaat ontzettend hard, wel 300km per uur! Ik had alleen wel erg last van mijn oren. Steeds als je een tunnel in ging of er een andere trein langskwam deed dat best wel pijn. Maar het is best wel cool zo hard als het gaat......



Hier zijn we net aangekomen op het station Kings Cross St. Pancras in London en gaan we op weg naar ons hotel.



Dit was ons hotel in Kings Cross road niet ver van het station St. Pancras.



We hebben alles bekeken in Londen en natuurlijk ook de Big Ben gezien, die stond weer eens in de steigers...



Houses of Parliament met bewaking voor de deur.... De rechter man heeft zijn vinger op de trekker van zijn mitrailleur!



Hier staan Pap en ik te wachten voor houses of Parliament op mam die de foto maakt.



Het plein voor Buckingham Palace



Het grote hek voor Buckingham Palace ...



Hier lopen Pap en ik over Piccadilly Circus....



Dit is de London Eye gezien v.a. de brug



Hier zitten we in de London Eye en kijken naar het bakje voor ons



Uitzicht over London vanuit de london Eye



Hier zitten Pap en ik even op een bankje in de London Eye



De Tower Bridge



Hier lopen we over de Bridge

Het was echt een geweldige reis, maar ben wel moe van al dat lopen......

Later!

2 opmerkingen:

Leon zei

Fun vakantie eh? Heb je eet fish and chips?

men-a-men*s zei

@Leon: Ja heerlijk vakantie! Ja ik heb wel chips, lekker hoor, gegeten maar geen fish....