zaterdag 23 mei 2009

Nog één keer KIKA!

Woensdag was de laatste dag van het KIKA toernooi. Pap gooide echt geweldig, zelfs beter dan de mensen die al jaren op bowlen zitten! Jammer alleen dat hij net geen prijs gewonnen heeft.... Ook ik gooide niet slecht zelfs één game weer dik boven de 200 maar ik had te weinig handicap om ook echt in de prijzen te vallen, maar dat geeft niet het was een heel erg leuk toernooi! Pap zei zelfs dat hij het zo leuk vond dat hij het eigenlijk wel meer zou willen doen, cool he?

Na het bowlen was er nog een veiling waarvan de opbrengst helemaal naar KIKA gaat. Er werd echt van alles geveild, van parfum en sjaals, slipcursus bij Slotemaker tot bowlingballen. Ik mocht ook bieden op een bowlingbal. De inzet was €10, -- maar niemand deed een bod, toen riep ik €5,-- en dat vond de veilingmeester niet zo erg leuk. Hij dacht dat ik een grapje maakte, maar er was meteen iemand die riep €6,-- en toen ik weer €7,-- en dat ging door tot €9,-- en toen zei de veilingmeester éénmaal, andermaal verkocht! Man nou heb ik een bowlingbal van 14 pond precies die ik nodig heb, dat is zo cool man! Moet ik alleen even de gaten bij Jos Goedhart laten boren en dan heb ik een geweldige sparebal!


De Bowlingbal gekocht op de veiling voor €9,--

Moet gaan het is bijna 10 uur en mijn bowlingtraining begint zo...
Later!

Geen opmerkingen: