maandag 15 december 2008

Kerst bowlingtoernooi!



Alle prijzen die ik gewonnen heb met het Kerst-toernooi....

Vanavond hadden we op de bowling het jaarlijkse Kerst-toernooi. Dat is altijd een beetje bowlen voor de lol. De eerste games gingen vrij aardig maar de laatste game was niet veel, maar eigenlijk gooide niemand echt goed vandaag, maar we hadden wel lol. Na afloop was ik dan ook heel verbaasd dat ik naar voren geroepen werd omdat ik de hoogste game gegooid had en kreeg toen een heel coca cola pakket met handschoen een sjaal een muts en kerstballen in een coca cola emmer. Daarna werd ik nog een keer naar voren geroepen omdat ik de hoogste serie gegooid had! Daarvoor kreeg ik een nog paar fietslampen! Echt lachen man!

Daarna hadden we het Kerstdiner, was echt lekker eten! Maar nu ga ik naar bed het is al laat en morgen heb ik nog een BIO proefwerk....

Later!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, je hebt gekregen vele prijzen deze maand! :)

men-a-men*s zei

ja......... mooi he?