vrijdag 5 oktober 2007

Nieuwe bowlingbal!













Wooouuuuwww... wat is ie mooi man!

Vanmiddag na school zijn we naar Jos Goedhart geweest en hebben we een nieuwe bowlingbal gekocht.

Ik moest een nieuwe bal hebben een half side ball (dat is wat de trainer zei), waarmee je met effect kan gooien en met een fingertip grip. Dat zijn ondiepe gaten in de bal, je vingers gaan er echt maar een heel klein stukje in en er worden dan van die plastic hulsjes in gemaakt. Door die ondiepe gaten kan je de bal met veel meer effect gooien.

Jos had gelukkig de bal die ik moest hebben en heeft hem toen meteen geboord op mijn maat. Dat duurde best lang, Jos moest heel veel passen en meten tot hij helemaal goed was. Maar het is gelukt en hij is geweldig. Meteen toen hij klaar was zijn we naar de bowlingbaan gegaan en heb ik even een uurtje lekker een balletje gegooid. Man wat ging dat gaaf, ik gooide meteen een game van 179, geweldig en dat met een nieuwe bal!

Ga nog even tv kijken....doei...later!


See the English version

1 opmerking:

Anoniem zei

Better be nr.#1 now!
Tante Suus